Idag tillträder Annmarie Palm som ny kundbemötandechef i Nacka kommun. Rollen som är helt ny är en del av en satsning för att kommunen genom proaktivt, effektfullt och professionellt kundbemötande ska realisera ambitionen om att vara bäst på service och näringslivsutveckling.
Nacka kommun är en serviceorganisation. Kontakten med kommunen ska upplevas som smidig och enkel och bemötandet ska vara professionellt och präglas av en vänlig lyhördhet. Nu ökar Nacka kommun sitt fokus på att stärka kundbemötandet. Satsningen är viktig för att fortsätta utvecklas som en serviceorganisation i framkant
Relaterade nyheter
Mest populära
-
Viktiga insatser för miljömålen
Naturvårdsverket har idag redovisat den årliga uppföljningen av miljömålen till regeringen. Uppföljningen visar att många myndigheter gör små och...
-
Ericssons program för regelefterlevnad certifieras av den oberoende observatören
Ericsson (NASDAQ: ERIC) meddelar idag den 28 mars 2024 att den oberoende observatören för regelefterlevnad som i juni 2020 utsågs av det...
-
Getinge utökar bioreaktorportföljen med större engångssystem
Getinge utökar sitt utbud av bioreaktorer genom introduktionen av ett Single-Use Production Reactor (SUPR)-system, som initialt är tillgängligt i...
-
-
-
Peab bygger bro i Härnösand
Peab har fått uppdraget att riva den befintliga bron över Nattviken i centrala Härnösand och bygga en ny öppningsbar bro i samma läge. Beställare...